среда, 13. новембар 2013.

govno.

Kad krenem u krevet ritualno popijem šolju mleka,pomolim se da novo sutra ne dočekam jer znam da ću ga opet dočekati u Srbiji,još gore u svom rodnom gradu,a kad pomislite da ne postoji gore, u svom krevetu,sama,bez dobro jutro ljubavi,seksa za doručak,vrućeg toplog napitka i dima za osmeh na licu.SAMA.Kako boli samo ta reč.Sama si se rodila,sama ćeš da rikneš,ah sijaset puta sam čula tu izreku?! mora da ju je izmislio neko jadan koji nije imao ni kučeta ni mačeta pa se branio tim optimističnim stavom i ako je u sebi vrištao,gutao bensendine zalivajući ih nekim jeftinim vinom.Ali,kako u ovom oholom svetu imati nekoga?Kako razlikovati čoveka od govna?Jedina razlika između ljudi i govana je ta što govna ne lažu.Stavite prst na čelo i jesu li vas ikada slagala?E da i govna te neće nikada povrediti,dobro,ukoliko nemate šuljeve ali to je vaš problem i ko vam je kriv što se nezdravo hranite?Okej i smrde,ali postoje i ona koja lepo mirišu mada to je zato što kupuju skupe parfeme.Da,pričam o karakternoj osobini GOVNO.Svako od nas poznaje bar jedno.Ili čak desetine.Ili su svi govna.I ja sa njima.I tekst koji čitate.
Ljude delim na one koji su me povredili i na one koji nisu,tek će.Jedino što sam naučila je da ih treba izbaciti iz sebe jer tada prestaje da boli stomak.Tada je sve super,naravno dok ne dođe neko novo govno u naš život.Ako nastavim da pišem o njima rigaću zato  da rezimiramo i akcenat bacimo na prijateljstvo i ljubav.Jedno bez drugog ne idu,kao na primer ćevap bez luka ili sutlijaš bez cimeta.Kad kažem ljubav ne mislim samo na onu između muškarca i žene,već generalno.Ja ne znam definiciju prijateljstva,mogu da citiram ili parafraziram al kad bolje pogledam svi ti pisci slavni nameću nam svoje mišljenje,upijamo ga kao sunđeri a pritom i ne znamo da li se slažemo sa tim,bitno da se pravimo pametni.Dozvolili smo da nam sole pamet o ljubavi i prijateljstvu ljudi koji osim boce alkohola,pakli cigara,  pera i papira nemaju nikoga.Koji pišu,neki što vole,neki što im treba kinta a neki pak zato što su tužni,usamljeni,zgrošeni nad svojim život.Svi znamo da čovek kad je tužan najlepše redove piše.Kao i mi sami.Nekad se i u najvećoj gužvi osetiš usamljenim.Negde sam pročitala da je od 10 do 15 % svetske populacije hronično usamljeno, odnosno između 29 i 45 miliona ljudi.Ima i onoga,sad citiram genija  Duška Radovića:

"Многе жене могле би много и лепо да воле, али немају

 кога, а све се праве као да су већ вољене- срамота их је

да признају да нису.  " 


Ako si sam,pozovi mene da zajedno budemo sami.

Ukoliko nisi govno,onda puštam vodu.



Нема коментара:

Постави коментар